سفارش تبلیغ
صبا ویژن

دانلود رایگان پروژه ها (تمپلیت های) آماده افترافکت

در ادامه آموزش های کاربردی نرم افزار افترافکت، در این پست، 5 وب سایت برای دانلود رایگان پروژه های آماده یا تمپلیت های آماده افترافکت را به شما معرفی می کنیم. این وب سایت های خارجی در حال حاضر بزرگ ترین منابع دانلود ابزار جانبی برای افتر افکت هستند. اگر شما هم وب سایتی را می شناسید در بخش نظرات با ما مطرح کنید.
point ico بدلیل محدودیت و تحریم کاربران ایرانی، برای استفاده از بعضی از این وب سایت ها نیاز به وی پی ان خواهید داشت!
website-icon-18   وب سایت Fluxvfx 
در این وب سایت، تمپلیت ها و الگوهای مختلف افترافکت را بصورت آماده در قالب یک دسته بندی مرتب مشاهده می کنید که بسیاری از آنها رایگان هستند.
website-icon-18   وب سایت Videohive 
در این وب سایت هزاران پروژه آماده افترافکت را برای دانلود رایگان در اختیار کاربران قرار داده اند. پس اگر می خواهید یک افکت زیبا یا یک کلیپ فوق العاده تهیه کنید از این الگوهای رایگان استفاده کنید.
website-icon-18   وب سایت Pond5
بسیاری از پروژه های افترافکت موجود در این وب سایت بصورت گلچین شده هستند و بعضی از آنها رایگان، برخی هم پرمیوم هستند یعنی باید هزینه ای برای دانلود آنها پرداخت کنید.
website-icon-18   وب سایت Rocketstock 
از معدود وب سایت هایی که توسط کاربران ایرانی به راحتی قابل دسترس است و مملو از تمپلیت های زیبای افتر افکت می باشد. حتما به این وب سایت جامع سری بزنید. شما هم اگر وب سایتی در این زمینه می شناسید در بخش نظرات به ما معرفی کنید.

 

ادامه مطلب...